Jag älskar lördagar !!

Jag hade visst lovat Elsa, att när vi vaknade idag skulle vi leka frisör !! Och tro inte att hon hade glömt bort det, för vid 07.30 knackade det på dörren.  - " Mimmi (som mina syskonbarn kallar mig för), nu ska vi leka frisör. Du lovade det igår !!!.   Älskad moster som jag är, hoppade jag upp och öppnade Elsas och Maris frisörsalong :). Hade dock varit väldigt skönt att sovit en stund till..

Nu är klockan slagen 10.40 och vi har hunnit med det ena och det andra redan, men nu blir det egen-tid !!! Ska ner på stan och ta en fika med Elin och Gabriella, så jag måste göra mig iordning.


Min morgon i bilder;

 
 
 


.....fast och andra sidan,  sova kan man göra en annan gång. Speciellt när man har dem här charmtrollen på besök !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0