Idag händer följande...

Vid 12-tiden ska jag åka till ned till Hudik, igen :).  Vet inte alls vad vi ska hitta på, men om jag får bestämma blir det något väldigt lugnt.  Jag blir där i några dagar, sedan hem för att jobba onsdag, torsdag och fredag. Därför blir det nog sisådär med mina inlägg, men håll till godo. Jag är snart tillbaka :). Vad ska ni gör idag ?! .

Vet ni, till helgen ska jag få en överraskning !!!! Jag vet att jag/vi ska till stockholm, men annars har jag ingen som hellst aning om vad jag/vi ska göra.. Hur spännande är inte detta ??? =) Jag döööör av nyfikenhet....

Nu ska jag dricka en kopp te, sedan bär det av.....







Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Ha en bra dag nu!

2009-01-18 @ 12:44:55
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

mysig blogg.



jag tjänar pengar på min blogg och kanske gör du

med det ? om inte borde du läsa mitt senaste inlägg

om double som jag är medlem i och tjänar pengar.

denna månaden får jag ut 1855 kronor. GRATIS.

det är superlätt och ALLA kan tjäna pengar så gå

och kolla in mitt senaste inlägg och ta chansen.



kram <3



2009-01-18 @ 13:01:40
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0