Home sweet home....

...nog för att jag skulle kunnat stanna ett par dagar till, men jobbet kallar, så vad gör man  !!!!

Nyss hemkommen, och jag har återigen haft tre sagolika dagar. Vi har inte gjort speciellt mycket, eftersom P jobbat på dagarna. Men ja, vad ska jag säga, Fantastiskt !!!!!!!!!!!!!  Ibland känns det för bra, för att det skulle kunna vara sant....

Angående min stockholmsresa till helgen, jag har fått eeen ledtråd !!! (jag kommer få några till under veckan) :). "Avslappnande".  Kan det vara en dag på ett SPA kanske ????..Vad tror ni ????



Idag började det snöa igen, och det vill säga inte lite heller !! Det har med all säkerhet kommit drygt 3 dm under dagen, dessvärre är det blötsnö. Som med andra ord är blääää... det blir så blött och svårskottat. Men en sak är säker, det är ett vackert vinterlandskap som breder ut sig utanför dörren....


Onsdag. Jobb, 07:30-16:30. Färga håret (?)
Torsdag. Jobb, 07:30-14:00. Tvätta och packa.
Fredag. Åker ned till Hudik vid 09-tiden, för att sedan åka vidare till sthlm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0