Fredag

F*an vad jag älskar mitt jobb !!! Det är alltid lika roligt att komma tillbaka, och speciellt nu, eftersom jag nästan varit borta från arbetet i två veckor. (pga sjukdom). Jag blir alltid lika väl bemött, både av kollegorna, barnen själva och deras föräldrar. Alla älskar mig !!!!  Och tro det eller ej, jag är galet pigg idag också. Trodde att jag skulle vara helt slutkörd efter dagens arbete, men tvärtom. Det är så Niiice att jag äntligen är frisk !! (i alla fall bättre).  Att det är Fredag gör ju allt mycket bättre också, jag har dock inga som hellst planer för helgen. Eller jo visstja, i morgon ska jag och Elin åka ut en sväng till Birsta City. Jag är såååå shoppingsugen !!  Sedan jobbar jag natt också. (vilken tur att jag har koll). Ha Ha.. Men helgen blir nog riiiktigt bra ändå :). 

För var dag som går så ökar läsarantalet på min blogg, men frågan är !!!! Vilka är Ni ??? Och hur kom ni i kontakt med just Min blogg ???  Svar önskas....

Jag önskar er Alla en fortsatt trevlig fredag ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad härligt att höra att du trivs på ditt jobb :)

Vad jobbar du med?

2009-01-30 @ 17:51:58
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: cicci

hmm, jag heter cicci och jag gick på samma skola som du 07/08 men du vet säkert inte vem jag är.jag kan ge lite ledtrådar:

¤jag bodde i huset bredvid dig.

¤jag började i din klass, men bytte

¤jag blev tillsammans med en kille som bodde i samma hus som du

¤ du bodde här hos mig en natt innan vi skulle ut på återträff.



Ah kanske att du minns mig ;)

Tack för krya-pådig-hälsningen. och vad skönt att höra att du är frille igen och tillbaka på jobbet.

puss

2009-01-30 @ 19:06:41
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

synd bara att inte vi har någon monki affär här i kristianstad, får ju åka till malmö för att komma till sin favvo-affär!

2009-01-30 @ 19:56:32
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0