En underlig fråga....

När jag för en stund sedan var på affären för att "finhandla" lite fick jag en lustig fråga, eller komplimang, eller hur nu man ska tolka det som ?! 

Jag stod och skulle precis plocka ned en tandkräm i korgen, när en äldre dam kommer fram och frågar. " Vad använder du för tvätt/skjöljmedel, du luktar så oootroligt gott ?!"    Öööhhh?? Okeeeej !!!!  (anar att det var min parfym hon kände), men trevlig som jag är svarade jag på hennes fråga =)   "Tack, vad snällt. Jag använder, Softlan-outdoors" . Den äldre damen tackade och gick iväg.. Ha Ha..  Och vad tror ni, självklart är sköljmedlet med i hennes varukorg, när jag senare ser henne vid kassan :).  Hennes tvätt kommer lukta ljuvligt hädanefter ;).

..Och vilken tur att jag luktar gott, fasst det nog var min parfym och inte skjöljmedlet hon kände :).






Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Tack så mycket :)

- Härlig komplimang från damen .

2009-01-17 @ 18:25:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: ja det tycker jag absolut :) Nu skall jag roa mig med handbollen som går på tvn , vi hörs och ha en fortsatt trevlig kväll

Krm

2009-01-17 @ 18:31:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha skön dam :)



svar: hm herr kommer den från:)Ja, den är mysig :)

2009-01-17 @ 18:31:44
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Bea

Vad har du för god parfym då?

2009-01-17 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0