Dokumentär om Lars Winnerbäck !!

Som jag sa, " detta får jag inte missa !!  Och det gjorde jag självklart inte...  Denna dokumentär var den bästa jag sett, på väldigt länge.. Jag har redan kollat in när reprisen går,  för jag måste se den en gång till..  Allt Lasse gör och säger är så bra. Han är fan den bästa !!!!   Såg ni dokumentären ?!    Och vet ni, dom inleder allt med min favoritlåt " Kom Änglar". Hur bra kan det börja egentligen =).. Haha, vad jag babblar.. Lasse är grym i alla fall !!!!


Ikväll har jag inte gjort mycket alls, känner mig som sagt hängig !!! Det är något på gång, jag känner det. Men jag vääägrar att bli sjuk,  så shopping på apoteket blir morgondagens viktigaste grej. Men först jobb !!!    Jag höll på att glömma, vi har celebert sovbesök här hos oss inatt. =) Elsa är här !! Edvin ska opereras tidigt i morgonbitti, och både Jennie och Markus ska följa med honom till sjukhuset. Elsa får därför vara med mormor hela dagen.  Vi har haft en toppenmysig kväll tillsammans !!!  =) ( hon var dock en svårsomnad tös, men Mari fixar allt )  =)


Nu ska jag förbereda morgondagen, och sedan lägga mig !! Ni får ha en bra dag i morgon, vi hörs =)


// Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0