Det går segt !!

Jag blev hemma från jobbet idag !!!.   Vila och hoppas på att jag skulle må bättre inför resan var det tänkt,  men redan vid 08-tiden var det någon som tyckte att jag skulle kliva upp.. En snubbe från KEAB, som skulle laga tvättmaskinen..suck... När han gick vid 09:30 tiden klampade Madelene, Alvin och Ida in i stället.. Men hallå, jag vill sooova !! Ha ha.. Nu är klockan 12.10 och jag har fortfarande inte vilat något,  jag får ta det på tåget i stället.. Jag är strax klar och väskan är snart packad, men det går riktigt segt..huvudvärk och ont i kroppen är ingen bra kombination inför en resa.. Men jag SKA åka !!!!!!



Nu ska jag hoppa i några andra kläder och sedan styra upp allt här hemma !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0