What a Beautiful day !!

07.00 blir jag väckt av mobilen som ringer. Och det är en viss person som frågar efter diverse uppgifter från mitt pass, men HALLÅ!!! Vem har koll på sitt pass klockan 07.00 på morgonen??  Inte jag i alla fall !! Jag flög runt som en yr höna i mörkret och rotade runt i byrålådorna, och jag hittade passet tillslut. Babblade upp dem efterfrågade uppgifterna, och sedan somnade jag om. Var detta bara en dröm, eller hände det på riktigt ?!

08:00 ringer mobilen igen. Det är min kära chef som frågar om jag kan tänka mig att jobba två nätter nästa vecka. Men HALLÅ, (igen)!!! Hon hade inte kunnat väntat ett par timmar med det där samtalet, jag soooover. Jag somnar om igen....

09:30 ringer det igen. (varför sätter jag inte mobilen på ljudlös?). Nu är det min äldsta syster som ringer, och frågar med en vänlig röst om vad jag ska göra idag (!?). Okej, nu kanske det var läge att kliva upp men sjuhelsike vilken morgon. Det är nästan lite komiskt..

Men tro inte att det slutade där. När jag nu har varit uppe ett tag har jag mest pratat i telefon hela tiden, vad är det med folk egentligen?! Varför ska ALLA ringa samma dag för ??? Ha Ha...

Hoppas Ni har haft en bra morgon i alla fall :).


Kommentarer
Postat av: Katja

ja, superfint :)

2009-02-03 @ 13:00:06
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

haha, jobbigt när det ringer så mycket.

2009-02-03 @ 13:02:52
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0