Bekväma människor !!!

Sorry gott folk, mitt bloggande har verkligen legat på botten i helgen. Och den största anledningen till det är, STRÖMAVBROTT !!!!!!!!!! Vet ni hur tokig jag har varit, ha ha.  Man inser verkligen hur beroende man är utav saker och ting när strömmen är borta.  Den har i och för sig kommit tillbaka då och då, och vi har klarat oss gallant ändå. Men eftersom Peters privata dator är kopplad till servern där företagets alla viktiga grejer ligger,  beslutade vi att stänga av allt som hade med datorerna att göra. Och det var kanske lika bra det !!!! Därmed fick mitt bloggande lida också..Men nu är jag tillbaka :). 

 Jaha, ni kanske undrar vad jag har pysslat med i helgen, här kommer en liten resumé;

Fredag; Det blev en lugn kväll, god middag, vin, Let´s dance och lite tv-spel. Mysigt var ordet !!!
Lördag; Peter var på årsmöte med alla som är inblandade i företaget, och jag vill lova. Det var då det längsta mötet ever, han var borta hela dagen. Så jag roade mig själv här hemma, det blev en långpromenad, tv-spel, lusläsning av alla skvallertidningar jag kom över här hemma =).  På kvällen blev det ett Restaurangbesök, med några nära och kära. Efter god mat, vin i mängder, en sjukt god efterrätt, skratt och några drinkar spatserade vi iväg till en närliggande bar. Där spenderade vi resten utav kvällen,  och för att summera kvällen med ETT ord får det bli. TREVLIGT !!!!!!!!!
Söndag; Vaknade vid en sisådär 12-tiden, och insåg att jag hade en sprängande huvudvärk. Men men, jag överlevde :). Vi klädde oss varmt och drog ut med fyrhjulingen, och så fick det bli resten av dagen. Vi kom tillbaka vid 17-tiden, och då blev det middag och senare söndagsfilmen, Beck - Flickan i jordkällaren.

Min helg har varit riktigt bra :). Men idag bär det av hemåt igen. Jobbet kallar !!!! 
Vad har ni gjort ?!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

aallright, ja den lät ju inte helt fel när man läser det där :) bakfyllan är ju det värsta som finns, varit bakfull 2 ggr i hela mitt liv och jag är verkligen den ynkligaste människan i världen när det väl kommer till kritan haha..

2009-02-09 @ 11:40:47
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: johanna

låter som en härlig helg... =) trots strömavbrott, de är inte roliga :( jag var och såg jesus christ supestar med jobbet =)

2009-02-09 @ 11:56:33
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0