Nyklippt !!!

Det är så himla avslappnande och lyxigt, när man får sätta sig i frisörstolen, eller ännu bättre när man får nytvättat hår och samtidigt bli masserad av massagestolen som man sitter i.  Jag kände mig som en prinsessa,  och att bli ompysslad är nog det bästa jag vet.. Egen-tid är verkligen guld värt !!! Håller ni inte med mig ?!  Klockan 09.30 i morse hade jag tid för klippning, och så här i efterhand kan jag bara säga, åååh vad skönt det är att få klippa sig !!!! Resultatet blev riktigt bra också, nog för att jag bara toppade håret. Men ändå, man känner sig så frääsch :). 

Eftersom jag bara skulle toppa håret valde jag att låta en (fjärdeårs)elev klippa mig, och det gick gallant det också. Hon var riktigt duktig, och hon tog väl hand om mig. Me Like :). 





Som ni ser syns det inte allför mycket,   men ack så skönt det känns :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0