Nature´s way to beautiful !!!


Duschkrämer, Satsumas, Wild Cherry (nyhet) och Strawberry !!!!  ♥
+ 15% rabatt vid ett köp av Vitamin E - Moisture Serum.

Jag älskar när folk i min närhet kommer hem med sådana här påsar, och att allt var till mig gjorde juh saken ännu roligare :).  Jag tror att jag ska köpa en Trisslott på stan senare,  för den här dagen har börjat riiiktigt bra..

1. Jag fick den här påsen med dessa underbara produkter, av mamma !!!
2. En weekend till Åre är bokad och (snart) betald, i April. Vi blir 10 stycken som åker. Grymt !!!
3. Jag fick ett sms nyss, där det stod; " Vill du följa med till Paris den 21-24 februari?". Allt är gratis !!!

Hur bra är inte detta :)

Kommentarer
Postat av: Christine

What?! Vaddå gratis resa till Paris? Finns fler platser är jag den första du säger till, hoppas jag! :D Haha. Är det mr P som vill åka på romantisk resa måntro? ;)

Postat av: Mari

Rolig du vännen, det är klart att det är Du som hänger med i sådana fall :). Mr P är boven i dramat även denna gång, men nu var det någon Mässa han skulle besöka. Men Paris, vem tackar Nej till det :)

2009-02-02 @ 13:29:43
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Roligt! :]

Arbetet skulle bli mycket lättare för mig om du ritade någon form av enkel skiss över hur du vill att din sida ska se ut - så fixar jag det.



Lägg gärna till mig på msn, så att vi lätt kan hålla kontakten!



PUSS

2009-02-02 @ 13:45:43
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Ann

Bra början på dagen.. =) kram/ Ann

2009-02-02 @ 14:53:43
URL: http://thelittlemermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0