Me and I

Det blev dåligt bloggande i eftermiddag/kväll, men jag har pysslat med massa annat skoj :).  Vid 14-tiden ringde Elise (mitt äldsta syskonbarn) och frågade om hon fick komma hit och leka med mig. - Självklart fick hon det !!! När hon kom hit käkade vi lite mellanmål, sedan åkte pyssellådan fram. Massa Alla Hjärtansdag-kort skapades, plus några fina teckningar.. Vi var riktigt kreativ där ett tag :). Pussel, dataspel, poppande av musik samt att vi lekte frisör hann vi också med, innan middagen serverades.(korv och pommesfrits). För att inte glömma, Edvin kom också hit. Han längtade sååå efter mommo, så Jennie kom hit med honom. När middagen var uppäten gjorde jag och Elise oss redo, vi skulle hänga med till Malin. ( en nära vän till mina systrar) på fika. Så kvällen har spenderats hemma hos henne, med diverse skvaller och godsaker.  Vad har ni gjort ?!

Nu är jag i alla fall hemma, borsta tänderna och läst en tidning är det enda jag hunnit med sedan jag kom hem. Sängen lockar,  så jag antar att John Blund närmar sig med stormsteg. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att sova, och inatt gott folk, får mobilen vara på ljudlöst ;).


Kommentarer
Postat av: Katja

Oh ja :)

2009-02-03 @ 22:27:38
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0