Måndagskvällen !!

Jag mötte upp Cicci på stan vid 16-tiden igår. För att shoppa lite, och det lyckades vi med faktiskt. Hör och häpna, jag FYNDADE igår. Det har nog inte i min livshostoria hänt tidigare, men igår var en Grym dag :). När jag och Cicci var nöjd med shoppingen mötte vi upp Nina vid Canton, där vi skulle äta. Det blev Kinamat. My favorite :). (kyckling med grönsaker och stark sås). Mumma !!!  Efter några stillasittande timmar på restaurangen traskade vi till Filmstaden, där mötte även Mari (inte jag) upp oss :).  Våran eftermiddag/kväll var riktigt trevlig !!!! 

Mina Fynd;
   
Två siden-klänningar. 75:-/st på VeroModa. Bilderna gör dock inte klänningarna rättvisa,  men ett galet bra fynd gjorde jag i alla fall och att dem satt som en smäck är ju, huvudsaken :).


Ett par vita ballerinaskor, dessa kommer bli strålande till sommaren. Dem fyndade jag också för, 75:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0