Jag snodde en lista...

...av http://www.thelittlemermaid.blogg.se/ . Tack !! :)

Vilken svordom använder du mest? Försöker inte svära så ofta, men "Förbannade jävla skit" säger jag nog rätt ofta. När jag nu väl svär..

Äger du en iPod? Nix, jag har min musik på mobilen. Så bra :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Hm, alltid olika !?

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Öh?? Nej !!! Orka frysa om fötterna..

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Linslus som jag är, så är jag nog hellre med på bilden. Men att fota gillas också..

Vilken var den senaste filmen du såg? Så Som I Himmelen

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa, men min familj skulle också få en del. Beror ju hur mycket pengar vi pratar om.(?) Skänka till välgörenhet skulle jag också göra.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja !! Vem har inte blivit kallad de !?

Tar du någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Jag somnar alltid som en nedklubbad oxe.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Länge sedan jag spelade en cd-skiva faktiskt, men hm. Någon skiva Lars ligger säkert där.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Jag är inte så förtjust i varken mjölk eller chokladmjölk, laktoskänslig är jag också. Så, jag tar gärna vatten !!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ne faktiskt inte. Kanske hinns med, eftersom det bara är måndag ännu.

När var senast någon stötte på dig? På Avenyn den 20 Dec, och jävlar vad bra det gick :)

Vad åt du till middag? Jag har inte käkat ännu, det blir med all säkerhet något gott i alla fall =)

Använder du huvtröjor? Ja, i soffan och på gymmet i alla fall. Rätt skönt !!!

Kan du vissla? Yes sir.

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Icke.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Blir lätt åksjuk. Men senast åkte jag Balder på Lisseberg, och jääävlar vad det gick :)   

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Yes !! Men låt dem prata, orka lägga ned energi på att bry sig.

Tittade du på tecknat när du var liten? Nog gjorde jag det, men tecknat har aldrig varit någon riktig favorit. Tacka vet jag Ebba och Didrik :)

Är du blyg inför det motsatta könet? Nix pix..

Vilken film kan du alla replikerna till? Sunes Sommar.. Sååå bra :) Åh Lakritsbåtar, får man ta ? Neeeeeej förihelvete. Tack !! :)

Äger du några bandT-shirts? Nepp!!!!

När flög du senast? 2008

Läser du för skojs skull? Jag läser galet mycket, varje dag. Senast för någon sekund sedan, jag läser ju vad jag skriver just nu.. Öh?

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt?
Ja !!!!!!!!!!!!!

Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar äger jag....

Försöker du alltid lära dig nya saker?Jag lär mig nya saker varje dag, det är ju det som är meningen.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Funtat länge på en tato, men hm. Jag vet inte ?!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Förlåt killar. Men JA !!!!!!!!

Kan du kasta macka? Ja förfan, helst ska det vara rödbetsallad och köttbullar på. Roligare då !!!!

Har du någonsin varit på Jamaica? Nepp!!!!

Vad har du med dig in på bion? Förhoppninsgvis en vän, och kanske popcorn om jag har tur =)

Vem är din favoritlärare? Gunilla (gymnasiet) Anita (högstadiet)

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Om det nu vore så, så är det väl banne mig inte tatueringarna jag blir kär i ?????? 

Gillar du att flyga flygplan? No problems. Men jag blir rastlös efter bara någon minut.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor. Annars får det vara !!!!

När sov du senast på golvet? Räknas trappan?? Då var det för två år sedan..

Gillar du din boendesituation? Det är ju billigt i alla fall, men ett eget place vore niiice.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8

Äter du frukost dagligen? Yes !! Det ska ALLA göra..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag stressar aldrig..

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Va ? Kanske, i sådana fall har jag pratat föör mycket.

Vilken är din favoritfrukt? BANANER !!!!!!!!!!!!!!!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hälsonörd som jag är, så javisst tänker jag på det.  

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 ååååår

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag har blivit mer och mer petig, men att stava rätt tycker jag är viktigt..

Tror du på liv på andra planeter? Orka tänka på det !!!!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Sundsvalls tidning.

Tror du att Gud är man eller kvinna? Han/Hon/Det är nog allt man kan bli, om Han/Hon/Det nu finns.

Vad var det sista du åt? Ett digestivekex.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Bååååda

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa valde mitt, varför ? Hur? eller När? Har jag ingen aning om. Jag skulle heta Mia egentligen. Men det blev Mari uuuuutan E !!!!!!!!!!!!!!!

Gillar du senap? Jajjamen

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? MARI, GÅÅÅ OCH LÄGG DIG !!!!!!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig. Har banne mig hamnat på sjukan pga min höjdskräck.

Sover du på sida, mage eller rygg? Sidan

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Låt mig tänka!! Pingu....

Har du någonsin köpt något från eBay? Nepps !!!

Tycker du om att krama folk? Love It !!!!

Skulle du säga att du är trendig? Ja förfan :)

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Avböja dejten på ett fint och trevligt sätt...

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Döda mig inte, men jag har aaaldrig sett dem filmerna.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland !!!!

Vilka böcker har fått dig att gråta? Ps.I Love You.D.S,  Gömda det är säkert några fler men jag kommer inte igåg titlarna.

Tycker du att du är attraktiv? Såååklart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är du allergisk mot? Jordgubbar, cocos, laktoskänslig.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej !!!!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Mikael tror jag det skulle bli. Shit vilken tur att jag blev en tjej, Mikael hur roligt är det liksom. (förlåt)

Ha ha, seriösa Mari har skrivit :)  Hejdå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vassego ;) kram / Ann

2009-02-02 @ 17:49:41
URL: http://thelittlemermaid.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Roligt! :<

2009-02-02 @ 19:34:31
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Sara

(svar)Aa den är så himla mysig :) Fast tyvärr somnade efter halva filmen haha x)

hur har du haft det idag?:)

2009-02-02 @ 20:08:25
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: N I K I T A

sv; åh vad tråkigt! Själv är jag inte allergisk mot något!



Jadå, jag har haft en bra dag, Hur har din dag varit? :)

2009-02-02 @ 21:44:13
URL: http://nikitaz.blogg.se/
Postat av: mooa

Rolig lista, jag har också gjort den! :) Kram

2009-02-02 @ 22:36:20
URL: http://partymoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0