Hjärtan !!!

Banne mig vad alla surrar om Alla Hjärtans dagVad är det som är så speciellt egentligen?! Jag har aldrig förstått mig på det där.. Varför ska man ägna en hel dag åt att ge bort gåvor, berätta för dem nära och kära hur mycket man tycker om dem osv osv,  när det finns 364 andra dagar på året att visa/säga det !?! Någon villig själ som kan förklara detta för mig ?!  Visst det är jättetrevligt att få en bukett med rosor, ett smycke, ett gulligt kort eller vad det nu är av någon som man håller kär. Men varför just bara en gång om året, den 14:e februari !?  Jag själv skulle uppskatta exempelvis en bukett med rosor på en helt "vanlig" dag någongång, då jag inte alls förväntar mig att få det. För att förvänta oss massa grejer på just denna dag är vi alla väääldigt duktiga på. Håller ni inte med mig ?! 

Just därför tänkte jag ge er läsare en Ros idag, det är ni värd. Endast för att det INTE är den 14:e februari :)


en av de vackra rosorna som står på mitt köksbord

missa inte mitt inlägg om sprit längre ned

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Nu har vi fått in lite nya annonser, kom in och kika vettja ;D

Eller så kanske du är sugen på att sälja någonting själv?



Ha en underbar onsdag! Kram / Annonsera

2009-02-11 @ 17:52:27
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag instämmer fullt ut!!

2009-02-11 @ 19:18:47
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

En liten bebis föddes denna dag för snart 23 år sedan...:) hihi Men jag förstår vad du menar. Man vill ju gärna ha uppskattning fler än en dag per år...

2009-02-11 @ 20:50:06
Postat av: Mari

Ja, din födelsedag glömmer jag icke !! Så ja, den 14:e februari är din dag, och ingen annans..hihi

2009-02-11 @ 21:09:50
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: jenny

Så sant så! Alla planerar den dagen flera veckor innan typ :O



trevlig blogg, kul att läsa kram

2009-02-14 @ 17:53:35
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0