Galet kallt men ack så vackert !!!

Jag tänkte att jag skulle lägga mig i tid igår, så jag kunde kliva upp i en bra tid idag. Men där trodde jag fel, för jag vaknade precis. Och jag som hatar att sova föör länge, speciellt idag när Sundsvall bjuder på ett strålande väder. Ni ska se, det är helt sjuukt vackert. Har ni också finväder? Dock är det väldigt kallt !! Termometern visar - 14 grader, men solen skiner och himmelen är så blå som den kan bli. Så varför klaga ?! :)  Jag ska käka frukost nu, sedan ska jag ta en promenad bort till min äldsta syster, som bor en 25 minuters promenad bort. Det kommer bli skönt :).  Vad ska ni göra idag gott folk ?!

Kvällens planer är en dejt med Cicci, vad vi ska göra vet varken jag eller hon.  Men vi pratade om en bio eller en filmkväll hemma hos henne (?!)  Går det någon bra film på bio nu, som ni kan tipsa om ?!

Ha en bra dag !!!!



Kommentarer
Postat av: mooa

Bröllopsduellen är riktigt bra! :)

2009-02-01 @ 15:13:56
URL: http://partymoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0