090217

Efter 7 timmar på jobbet promenerade jag hem och började därefter direkt med middagen, idag ville jag nämligen vara snäll och bjuda mor och far på middag  :) Vad snällt va ?!  Jag bjöd på Lax och potatis,  kommer ni ihåg maträtten jag beskrev för någon vecka sedan?! Den maträtten blev det i alla fall, och supergott var det !!!! Både mamma, pappa, Elsa och Edvin (som har varit här på besök) blev mer än nöjda.  Jag är en mästerkock :P

Ikväll ska jag endast ligga i soffan och lata mig, just precis vad man ska göra på vardagskvällarna. För, mycket mer än så orkar man inte, inte jag i alla fall.  Gör ni ?!

Förresten, jag måste fråga er !!! Ni som har varit i Paris, kan ni inte tipsa mig om något man ABSOLUT inte får missa när man är där ?!, (okej, Eiffeltornet och alla andra kända grejer där nere behöver ni inte rabbla upp).

so long......


Kommentarer
Postat av: Marie

Någon som heter som jag, fast utan ett E!

Och jag håller med dig, blir soffan ikväll för mig med!:-)

2009-02-17 @ 19:45:52
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan jag var i Paris förra hösten..

En helt underbar resa..

Vi besökte en enorm kyrkogård..

Låter inte allt för roligt men spännande att gå och kika på alla enorma gravstenar..

Sen ligger en sångerska begravd där hennes namn kommer jag tyvärr inte ihåg..

När ska du åka dit?

Kram



2009-02-17 @ 19:57:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: christine

Disneyland! Magiskt, min vän. Inte bara för barnen, utan även för oss :D Don´t miss!

Postat av: Jonas

Boulevard De Strasbourg, precis vid Gare de L'est.. Sjukt skumma kvarter, med mycket prostituerade å sånt, men väldig kontrast mot Montmartre iaf...Om du sett filmen Taken så ligger huset med den röda dörren på gatan breve... För övrigt ligger Jim Morrison (sångaren i The doors) begravd på den kyrkogården kan jag tänka mig..

2009-02-18 @ 16:27:16
Postat av: Mari

Christine, tack för tipset ! Disneyland har jag redan föreslagit, så jag hoppas det blir ett besök dit.. Puss

2009-02-18 @ 19:57:29
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Mari

Jonas, tack !!! Lät spännande, ska skriva upp detta på en lapp och ta med. Så får vi se vart vi hamnar :).

2009-02-18 @ 19:58:35
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0