090216

Började jobba klockan 09 i morse och sedan har dagen rullat på i sin vanliga ordning. Det har varit en riktigt bra dag faktiskt, för att ha varit en måndag menar jag. Nu har jag precis fått i mig lite middag, och tänkte nu lägga omkull mig i soffan en stund. En powernap är jag allt värd :). Hur har eran dag varit ?!

Veckans Agenda;
Måndag;
Jobb 09-16.00
Tisdag; Jobb 09-16.00 Tvätta.
Onsdag; Jobb 07-14.00 Börja få ordning på rummet, som förövrigt snart är klart :).
Torsdag; Jobb 07-14.00 Växla pengar, tvätta och packa.
Fredag; 6.30-15.00 Ta mig ner till Hudik, där vi sedan åker vidare mot Skavsta. (bor på hotellet vid skavsta flygplats till på lördagmorgon. Flyget till Paris går klockan 06:30 på lördagmorgon.)

En lugn vecka ser det ut att bli, men jag antar att "veckans agenda" kommer utöka sig efter veckans gång :).

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Jotack det är helt okej med mig, lite små förkyld annars bra. själv?

2009-02-17 @ 18:49:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0