Update !!

Oj, nu var det ett tag sedan igen. Det får jag ursäkta mig för, men det är mycket just nu. Sist jag skrev var det adventsfika på schemat, och det var ju som sagt uppskattat. Nu har det gått nästan 2 veckor och mycket har hänt, inte mycket speciellt egentligen. Men det är inte en lugn stund om vi säger så :). Dagarna rullar på i sin takt på jobbet, och det är kul....


Annars har jag hunnit med en vända till Uppsala, där jag hälsade på Marie i två dagar. Jag var där i helgen alltså =). Hon mötte upp mig på stationen i fredagseftermiddag och därefter gick vi till systemet och inhandlade diverse drycker. Efter systembesöket bjöd jag Marie på sushi, och det var mer än gott. Vi hade bestämt oss för en lugn kväll, hemma hos henne med vin och lite tilltugg. Men när klockan närmade sig 00 beslöt vi oss för att gå ut en sväng ändå. Och det ångrar vi inte, för vi hade sjukt roligt. Som alltid annars i hennes sällskap :). Lördagen bestod av en heldag på stan, i ett lugnt tempo eftersom vi båda var rätt trötta.....På söndag begav jag mig hemåt, för att ladda inför en ny arbetsvecka. Summering av helgen: Mycket trevligt, och alltid lika roligt att umgås med Pärlan.(Marie).

Nu är det onsdag och veckorna flyger som sagt förbi. Igår var det julmiddag med kollegorna, och jag måste säga att det var väldigt trevligt. Roligt att lära känna arbetskamraterna lite mer, jag menar, det blir lite mer privatsnack på en sådan tillställning. Annars är det nästan bara jobbsnack, ja ni fattar !!!!

Idag har det varit jobb mellan 09-16.30, och jag hade sedan bestämt att kolla lite julklappar. Men hur det gick förtäljer icke historien....haha...Jag shoppade bara till mig själv med andra ord ;). Jag och Märtha, som också var med hann med en kaffe på Waynes mellan alla butiksbesök också. Trevligt !! Nu är jag hemma och ska nog snart bege mig till sängs, klockan ringer 05 i morgon....igen...det innebär öppning allstå !!!

I veckan har jag annars inte så mycket planerat, förutom att det blir en helg med Jens. Och det gillar vi ;).



Jag bertättade ju om en klänning som jag tyckte var too die for. Idag kunde jag inte hålla mig, så nu är den min.;







Som alltid annars, klänningen gör sig inte rättvis på bilden., Observera att den är lila, och inte blå som bilden visar. Fyndade två koftor också..alltid roligt att göra några fynd :). Sov gott..



Kommentarer
Postat av: christine

Jättefin klänning! Har saknat dig här, mer uppdatering, tack! :)

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0