Kärlek !!

Började som sagt min dag med en jullunch på mitt gamla jobb, och mitt besök var mycket uppskattat från både barn och personal. Kul :). Efter lunchen åkte jag ner på stan och började mitt julklappsletande, det gick väl sådär måste jag säga...men men... Jag hade som mål att köpa alla klappar idag, men så blev det inte så jag får helt enkelt fortsätta i morgon. Klappar till Ida, Elsa, Edvin och Jens kan vi sätta check på i alla fall. Efter någon timme på stan begav jag mig till Jennie och Markus, jag var bara tvungen att åka dit och krama på barnen lite =). Middag och julfika blev jag bjuden på också. Det är ju alltid trevligt måste jag säga :). Nu har jag landat hemma och ska väl snart sova hade jag tänkt, så jag är fit for fight i morgon. Bjuder på lite bilder från dagen innan jag lägger mig också;





















Efter middagen blev jag, Jennie och Markus inbjuden på en konsert i lekrummet (bilder ovan) och det var något storslaget kan jag säga. Dom två småtrollen är riktigt musikaliska som sagt, så ni missade något vill jag lova :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0