Juldagen !!









Det var inte många bilder jag fick ihop från Juldagen, efter skid/snowraceråkningen kastade jag in handuken och gick och la mig och vilade. Jag har gått och blivit förkyld nämligen, och när jag blir förkyld sätter sig förkylningen i ögonen så det rinnner och klias. Vilket medför att jag inte kan hålla ögonen öppna i längre stunder, därför är det skönare att blunda. Ifall ni ville veta det :). Idag mår jag betydligt bättre i alla fall och som ni märker kan jag hålla ögonen öppna :). Hela familjen stannade över natten i stugan, så igår när det var dags för mamma att åka på jobbet begav vi oss alla hemåt. Kvällen igår spenderade jag i soffan här hemma, mycket mer än så hände inte.


Idag blir det också en vilodag men i morgon ska jag nog vara fit for fight för att hitta på något :). Nu ska jag ta en kortare promenad, andas in lite frisk luft och njuta av det vackra vädret Sundsvall bjuder på idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0