Dan före dopparedan !!

Pust, nu ska jag bara slappna av och mysa i soffan hela kvällen lång. Det är jag värd måste jag säga :). Det har varit full fart sedan jag kom hem i måndags, jag har knappt pratat med föräldrarna ens. Men ikväll ska jag umgås med dom, mysa med glögg, knäck och pepparkakor. Jag tror att det blir en glimt på Bingo Lottos uppesittarkväll också, såg att det var några bra artister med. Så det kan alltid vara något, eller visas det något bättre ikväll?! Annars idag har jag sprungit runt och letat efter dom sista julklapparna samt fikat med Caroline, Emma, Jocke och Josefine. Så himla mysigt nu när alla är hemma !! Klapparna är färdiga och inslagna i alla fall, så nu är det bara morgondagen vi väntar på. Hur firar ni julen i år?! 


Åh vet ni, snart kommer det att ske en ändring. Jag vill och hoppas på det i alla fall. Mitt utseende kommer nämligen ändras lite, inget drastiskt som en operation, det kan jag lova er. Men ett par nya glasögon kommer nog snart pryda mitt ansikte, förhoppningsvis redan efter Nyår :). Jag har kollat runt lite innan och funderat på om jag ska köpa några nya bågar, men det har aldrig riktigt blivit av. Det var ändå fyra år sedan jag köpte dom jag har nu, så det känns som att det är dags att förnya sig lite. Så idag var jag in på ÖGAT en sväng, jag skulle väl egentligen bara kolla lite medan jag väntade på Caroline men det slutade med att jag blev helt förälskade i ett par Guccibågar. Både jag och killen som hjälpte mig var överrens om att bågarna var gjorda för mig, dom var perfekt. Och så jääääkla snygga :). Så min kära mor ska följa med på måndag och vara smakråd, och om hon tycker som jag så slår jag till.. Oj, det blev mycket text om en sådan liten sak. Men dom var verkligen sååå snygga. Tro mig =). Jag ska försöka få en bild på dom, så ni också kan få se.


Nu ska jag ta en dusch och sedan mysa ner mig i soffan. Hej på ett tag :).



Kommentarer
Postat av: DELLA

God jul! :D

2009-12-24 @ 01:45:10
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0