Minnen för livet, helt enkelt !!!

Igår kväll sysselsatte jag mig med att rensa bort lite bilder på datorn, som bara tog onödig plats. Men shit, det är inte det enklaste att rensa bilder kan jag säga, alla bilder bär ju med sig ett minne och jag hade väldigt svårt att bestämma mig för vilka som skulle gå till papperskorgen eller inte..Lyckades få dit några i alla fall, men rensandet gick sisådär måste jag erkänna :).  Hade tänkt dela med mig av lite olika bilder, som för mig bär med sig underbara minnen.. ;



Sundsvall 2008






Dessa tre bilder är från en båttur med tjejerna, på Carolines "lilla" båt ;). Varenda sekund med dessa tjejer (plus några till) blir minnen för livet. Tack för att ni finns !!! ♥


Lilla Elevträffen 2009








Dessa bilder väcker upp sådana sjukt underbara minnen, som för mig är svårt att beskriva med ord. Ett år med galna upptåg, massa kunsak, underbar vänskap och massa kärlek. För mig kan det inte bli mer underbart !! (Dessa bilder är från vår återträff, drygt ett år efter att vi gått ut från Lillsved).


Turkiet 2008








Efter ett år av studier kunde en utlandsresa inte passa bättre, och att resa med Paula som blev min själsfrände under Lillsvedstiden var det bästa jag gjort ever. Både jag och Paula har underbara minnen från den här resan. Tänk er att sippa på en god Strawberry Daiquiri hela dagarna :). ♥


Paris 2009






Detta kapitel i mitt liv är avslutat, men resan till Paris med denna person och många andra underbara stunder tillsammans brukar jag minnas tillbaka till. Vad var det vi pratade om?! - Jo, minnen för livet helt enkelt !!!


Åre 2009




Som många redan vet så är Åre mitt paradis, och dit försöker jag åka ett flertal gånger per år. Dessa bilder är från när jag och gänget var uppe över sista April. Grym resa med ett underbart gäng :). Vi ses på samma plats nästa år....


Stockholm


Har jättemånga bilder från tiden då jag bodde i Stockholm, och andra tillfällen då jag har varit där nere. Men denna bild får tala för allt. (bilden är tagen från Märthas lägenhet, där jag, om jag har lite tur flyttar in om en snar framtid). Vår huvudstad kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag har sååå många minnen därifrån att det inte ens är någon idé att rabbla upp några här.  Men något som är säkert, - Jag ska snart flytta ner igen :).


Jag har otroligt många fler bilder jag skulle kunna visa er, som bär med sig massa minnen.(eller ja, vilka bilder bär inte med sig minnen)..Men jag tror att detta inlägg skulle bli kilometer långt i sådana fall, och det vill vi inte :). Därför avslutar jag här. 


Kan inte ni berätta om något speciellt minne som ni har ?!.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow många superfina bilder :)



vad roligt :) Ja kalas är aldrig fel.

2009-08-05 @ 13:03:10
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Paula

ååh underbara jävla foton. får en liten tår i ögat!

2009-08-05 @ 16:40:29
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: cicci

gah, det är helt galet. man kan ha sett bilderna hur många gånger som helst men ändå är det KÄRLEK som svallar runt i magen när man ser dem. satt och kollade igenom alla lillsvedsfoton då en kompis till mig ska börja där nu i år....och hon får MITT rum!!! hur crazy är inte det?!



skulle lätt göra om hela lillsveds året och ALLA händelser där. BIG LOVE!!!

2009-08-05 @ 22:55:20
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0