Stockholm 2

Frihet !! ♥


Som sagt, jag har ingen större lust eller tid till att blogga. Men här kommer en liten uppdatering, igår var som sagt Märtha och jobbade så jag tog det lugnt här hemma, fram tills att hon kom hem vid 16-tiden. Jag var rastlös så jag drog med henne till IKEA. Sedan finhandlade vi lite på City Gross, innan vi åkte hem. Fläskfilé och potatisgratäng blev gårdagens middag, sedan slappade vi i soffan med filmen Confession i bakgrunden.. Har ni sett den ?

Dagens planer är att kika runt på Forum Nacka, kanske en fika på stan och ikväll är en helkväll med tjejerna inplanerad. Tacos, spel och kanske något gott vin om jag har tur :). Nu ska jag ta en taktikvil innan vi beger oss, vi har nämligen varit uppe sedan 08 i morse, så jag börjar bli småtrött....


Ha det så bra allihop !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0