Skitväder!!

Jaha, vad kul. Verkligen !!! Jag dör av lycka....................... JÄVLA SKITVÄDER !!!! Nu är inte Mari glad kan jag lova er, men jag tänker skita i det vidriga vädret och ha en trevlig kväll ändå. Jag, hela familjen, några vänner till ena syrran plus min faster och farbror är laddade för grillfest ikväll, här i stugan. Tur att vi har tillgång till ett stooort partytält. Sedan jag kom hit, vid 12-tiden har jag halvlegat i soffan ett par timmar och lusläst Cosmopolitan, som jag köpte innan jag kom hit. Mycket bra läsning faktiskt =). Elise, Alvin och Madelene sitter och spelar UNO, snacka om nostalgi. Det spelade jag alltid på fritids..... Ida sover, mamma står i köket och ordnar inför middagen och pappa fräschar till sig efter en dag på åkgräsklipparen...Så just nu, innan alla dom andra anländer är det relativt lugnt faktiskt.. och jag älskar det här lugnet !!!!


Kom på en sak i morse när jag klev upp, att jag hädanefter ska ställa klockan på 09.00 på helgerna. Den senaste tiden har jag vänt helt på dygnen, och jag kan inte annat än säga att jag hatar det. Så nu ska jag upp tidigt varje morgon, och ta till vara på dagarna i stället. Jag mår mycket bättre då !!!! Hur är er teori om det där ?!..


Dagens citat:  "Jag ska bara ut och ragga några kex Mari, jag kommer snart"..
( Alvin 5 år, när han sprang ut för att hämta väskan i bilen.).
Kex=flickor. Det ska börjas i tid menar jag ;).


Nu ska jag göra kidsen och syster sällskap. // M









 


Kommentarer
Postat av: ester

sv: haha vi ser ju ;) jag vet inte om jag har ett tillräckligt tålamod för det ;)

2009-08-01 @ 15:39:31
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin och bra blogg:D passar mig faktist,hehe:)

Om du vill så kanske vi kan följa varandra i bloglovin?



/ http//dollhouse.devote.se (skiver den tillsammans med min bästavän)

2009-08-01 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0