Mani !!

Hem ljuva hem säger jag bara !!!!

Brukar som oftast klaga över att bara sitta hemma och uggla, sucka för att jag alltid jobbar när andra har något roligt på gång, svära en lång ramsa för att jag bor kvar i Sundsvall.. Osv...Osv.. Men ikväll, när jag kom hem insåg jag att det var förjäkla skönt att kliva in genom dörren och känna min ensamhet, som skriker här inne. Är jag konstig eller?. Jag hade egentligen planerat att städa när jag kom hem, men när jag tog upp rengörningsmedlet i badrummet ställde jag omedelbart tillbaka det, och bestämde mig för att bara sitta och försöka njuta av att det faktiskt är lite stökigt här hemma. Besegra min städmani med andra ord !! Har ni någon mani över något ?!.  Bla bla, vad jag surrar. Nu ska jag kika lite sidor och se om jag kan klicka hem något skoj, är nämligen sugen på att unna mig själv något fint. :). Vad sägs om det ?! So long långkalsong.. / M


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Ja men då tänkte jag rätt då :D Vilket finbesök :D

2009-08-07 @ 20:40:02
URL: http://dailylife.webblogg.se/
Postat av: Paula

hehe.. Paula <3 Mani!

2009-08-07 @ 21:32:35
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0