Lördag - 090822

Blev väckt vid 08-tiden i morse när Elise kröp ner i min säng, hon ville värma sig lite nämligen. Vi båda somnade om en timme, innan vi steg upp och åt frukost. "Jag tror att jag vill besöka någon affär idag, för det passar bra när det regnar faktiskt" säger Elise vid frukosten, och lämnar världens största leende efter sig. Hon är ju bara för rolig den tösen !!! Efter frukosten bytte vi om, och sedan myste vi i soffan framför barnprogrammen innan det bar iväg. Iväg till den stora byn Njurunda, Weeeeiiiii !! Man kan räkna på en hand hur många butiker det finns...en liten håla med andra ord.. Det blev ett par höst/vinter-stövlar åt Elise, som jag faktiskt tipsade om. Är man dagisfröken så har man rätt stor koll på sådana där saker :).. Så hon var mer än nöjd, efter bara en affär.. Tänk vad så lite, kan göra såå mycket... Ett besök på Nordljus (en söt liten inredsningsbutik)blev det också, och där mina vänner skulle jag kunna flytta in eller i alla fall köpa hela butiken. Älskar den romantiska stilen, och det är precis vad butikens tema är..Romantik !!....Kolla här vad jag köpte;



"Where there is love there is life"   149:-
Ska hem och hitta en perfekt plats till den här skylten..

Senare i eftermiddag kommer Madelene och Fredrik hit, med dom två resterande ungarna. Det blir lördagsmiddag här i stugan. Jag älskar att vara här, speciellt idag när regnet öser ner. En dag under favoritfilten är mer än tillåtet med andra ord, samtidigt som jag har lagt alla måsten åt sidan. Lovely !!!

Kommentarer
Postat av: Solina

fin skylt:)

2009-08-22 @ 23:34:15
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0