Innan.

Tiden räckte inte till för att blogga igår kväll, men nu har jag all tiden i världen :). Jag var som sagt och firade min svåger Markus som fyllde år igår. Trevligt !! Han fick en Hair & Body Wash från Body Shop av mig, som han förövrigt Älskar.. Efter lite födelsedagsfika och lite surr med familjen och den ingifta släkten begav jag mig hemåt... Hann inte vara hemma många minuter innan systrarna Vikström kom på besök.. ♥  En liten förfest hemma hos mig blev det, med vääldigt mycket skratt och lite deep talk.. Vi tjejer kan :)... Sedan fick vi skjuts ner till Oleary´s, där vi spenderade resten av kvällen.  Kan faktiskt räkna på en hand hur många gånger jag har varit ute på onsdagar, och det är inte många gånger kan jag säga. Men det var helt klart värt det, för vi hade på tok för roligt :). Tur att jag inte börjar jobba förrän 16.00 idag....


Förberedelser.....


Redo för bus med systrarna Vikström :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0