090814...Uppdatering...

Lyckorus !!


Äntligen med stora bokstäver !! Satt mig precis ned, för tredje gången idag..typ...det har varit en fullspäckad dag kan jag lova, fast jag hade en kort arbetsdag. 07.30-13.30..!! Under dagen har vi förberett inför alla inskolningar som sker till veckan, namnlappar ska skrivas/hängas upp, hyllor ska rensas, gammalt ska bli nytt..osv...osv.. Plus att vi hade barnen att passa, så vid 13.30 var jag riktigt nöjd och kunde verkligen gå hem med gott samvete. Därefter åkte jag direkt hem till Jennie, där jag skulle fira Edvin som fyller år idag. Orkar inte rabbla upp allt vi gjorde, men en lugn stund var det inte. När mannen i huset kom hem promenerade vi ner till den närliggande pizzerian och käkade middag, Edvin hade nämligen önskat pizza dagen till ära.. Självklart skulle han få det !! Men det bästa av allt är, -  Jag är äntligen hemma !! Den lilla stunden jag har varit hemma har jag sysselsatt mig med att packa, och jag tror att jag fått ner allt nödvändigt. Åker ju som sagt till Stockholm i morgonbitti, tåget går 08.33, men jag ska bara åka ner till Gävle och därifrån åker jag bil med Märtha.

Men vet ni, fast dagen har varit fullspäckad och att jag är helt knäckt så har jag gått runt med ett leende på läpparna, hela dagen. Jag känner att saker och ting börjar ordna upp sig, just nu är det bara en sak som fattas och det är ett jobb. Annars har alla andra pusselbitar fallit på plats... Som en vän sa till mig, " Hösten 2009 är MIN höst" och jag kan inget annat göra än hålla med henne. Jag känner ett lyckorus inom mig. Vid den här tiden på året brukar jag känna mig nere och börja grubbla över saker som jag inte alls borde grubbla över egentligen. Men nu har jag inte alls några sådana känslor, och det är underbart måste jag säga !! Jag anar att vissa redan förstår hur mina planer i höst/framtiden ser ut, men jag tänker vänta med att skriva om det här faktiskt. Vill att allt ska vara ordnat i minsta detalj först.....


Lycka ♥



Uppdatering 22:32
Ändring i schemat, jag tar tåget som går 14:11 i stället, av bekvämliga skäl.. :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack desamma! :)

2009-08-14 @ 21:20:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Linea

härlig blogg!

2009-08-14 @ 21:56:48
URL: http://linkis.blogg.se/
Postat av: JasmineLinde

Imorgon blir det grillfest :) Och vad gäller för dig?

2009-08-14 @ 22:11:33
URL: http://jasminelinde.blogg.se/
Postat av: Malinhe - fotobloggen

hej skulle du tänka dig att rösta på mig hos

http://www.moaegholt.blogg.se/2009/august/utkast-1-1.html?_tmp=fefd98340c19c3821d7227a40560e56722776af9



jag är nummer 4 ! KRAMAR

2009-08-14 @ 23:20:48
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0