090812

Jag var nog den tröttaste tjejen i Sundsvall igår kan jag gissa, för jag gick nämligen och la mig vid 20:45.  Höll på att somna när jag satt framför tv:n, så jag tyckte att det var lika bra att sova. Men tji fick jag, för när jag precis hälsade John Blund välkommen plingade det på mobiltelefonen. Jag fick ett sms. Sedan blev jag vaken ett tag till, eftersom jag hamnade i telefon med personen i fråga. Väldigt trevligt i och för sig, så jag ska inte alls klaga !!! Men därför blev det inte så mycket bloggande igår, orkade helt enkelt inte. Idag är jag betydligt piggare, och jag tror att dagens väder har med det att göra. Strålande sol och lagomt varmt. Det gillar jag :). Slutade klockan 14.00 idag, så jag har hunnit vara hemma en stund men mina föräldrar var hemma på besök när jag kom innanför dörren, så jag har varit social med dom ett tag. Ikväll ska jag bara slappa faktiskt (som att jag inte gör det alla andra kvällar också), har lite att fixa dock men det ska jag röja undan lite snabbt...Det har med min flytt att göra kan jag meddela er, men mer än så säger jag inte :)... Förresten, har jag berättat att jag åker ner till Stockholm lördag ?!. Så är det i alla fall.. Vilket ska bli riktigt trevligt !!! Nej, mina damer och herrar, nu ska jag färga håret och det är mer än behövligt kan jag säga.. usch vilken hemsk utväxt jag har.

Vi hörs senare hurrni :).


Kommentarer
Postat av: Paula

jag har hittat såna däringa väggord, meeen.. vilka mått ska det va?



Du är en buse!! saknar dig.

2009-08-13 @ 08:24:38
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så jätte mycket! :D

2009-08-13 @ 13:12:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Du är en av finalisterna på min blogg! lessen för att jag infomerade dig sent om du inte sett det själv. man kommer kunna rösta tills på lördag.



Lycka till!♥

2009-08-13 @ 13:29:02
URL: http://innea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0