090808

Hej på er !!! ♥


Nu är jag äntligen hemma !! Har jobbat mellan 09-13, helt okej måste jag säga :). Jag och min arbetskamrat, som jag jobbade med idag hade redan tidigare i veckan bestämt att vi skulle ta med barnen på en utflykt, och så blev det också. Vädret gjorde utflykten lovely!! Vi packade ner lite olika goda smörgåsar, kokade nyponsoppa och tog med vår hemmagjorda saft vi gjorde med barnen i veckan. Vid 10-tiden tog vi bussen ner mot stan och kikade runt på alla stadens drakar som står utplacerade lite här och var, sååå spännande för barnen. (mindre roligt för oss kanske hehe). När vi kikat klart på dom spatserade vi ner till hamnen, där vi slog läger :). Barnen lekte i lekparken, kastade sten i vattnet samt kikade på alla fina båtar som låg där nere. Smörgåsarna kom väl till pass efter lite lek, sedan blev det en god glass till efterrätt. Som sagt, jag slutade 13.00 så jag hann inte med så mycket mer. Men vi hade väldigt mysigt !!!!

Efter att jag slutat mötte jag direkt upp Josefine och Rikard. Vi strosade runt i några butiker innan vi satt oss på Barista och tog varsinn Ice Shai Latte. Galet gott med något svalkande i den här värmen !! Jag sprang in på Make Up Store och shoppade loss lite också :).(lägger snart upp bilder).  Vi tänkte åka hem vid 16-tiden, men Josefine och Rikard hade precis missat bussen, så vi passade på att avnjuta lite sushi också innan nästa buss gick..Det var sjuuuukt gott kan jag säga. Äntligen !!!!

Nu har jag precis landat hemma och ska väl inte stanna hemma alltför länge hadde jag tänkt, är nämligen bjuden till Josefine och Rikard på lite grillning ikväll.  Ska kolla upp lite busstider, packa en väska (sover nog över) och byta om, innan jag sticker igen....Vad har ni gjort idag ?!








Sundsvall
Hamnträdgården som det så fint kallas !!!

Grejerna från MUS lägger jag upp i nästa inlägg....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Ja det är det ^^ Han är lite konstig. Men söt.

2009-08-08 @ 18:26:18
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Amanda

hejhej, fin blogg du har! :=

2009-08-08 @ 18:32:38
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0