Vad som komma skall =)

JIPPI !!!!!
Nur har det äntligen blivit dags för Åre-resan. Det bär iväg på torsdag, och gissa om jag längtar !!! :).  Jag, Peter, Cicci, Martin, Nina, Ante, Lina, Oscar, Hasse, Bosse och kanske Stina. (som jag tror). Det är vi som åker,  jag kan redan nu lova att vi kommer få det Grymt :). Den här helgen i Åre brukar vara såå populär, det är ju nämligen säsongsavslutning där uppe. Många letar sig upp/ner dit, för att njuta av årets sista skidåkning. Jag ska också njuta....

Jag ber varje kväll till han där uppe att vädergudarna ska vara med oss. (eller inte.) För vad kan tänkas vara bättre än, sol, massa folk och en kall i handen :P.  Weeeeiiiii !!!!!!




Där uppe ska vi bo, grym balkong där vi kan steka i solen och samtidigt kolla på allt som händer på torget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0