Sista April !!!

Det är helt galet, jag är på sådant glatt humör. Inget konstigt egentligen. Härliga känslor fyller min kropp, och jag kan inget annat än le.   Har nog talat om för Märtha miljontalsgånger idag att jag älskar det här vädret, hon har i och för sig instämt. Men det kan kanske bli liiite uttjatat,  men jag säger det igen. JAG ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET !!!!!!


Jag och Märtha började dagen med en vända på Birsta City,  hittade dock inga klockrena fynd så vi gasade ner på stan istället. Där blev Märtha en kjol och en jättefin blus rikare, medan jag bara fick med mig en ny festväska.(från MQ) Men ack så snygg den var =). Visar bild senare.....  Ikväll får jag se vad jag hittar på, men en tråkig hemmakväll i soffan blir det då rakt inte......

Jag beklagade mig för Märtha förut att vi inte har någon riktig grill här hemma (endast för att vissa sura grannar inte tycker om folk som grillar här). Men nyss när jag traskade in på vår uteplats satt min kära far och grillade kött,  gissa vem som jublade av glädje. En ny grill och grillat kött, med potatisgratäng till... Vilken dag :).



Jag, och självklart har jag ett leende på läpparna :)



På lördag blir det grillfest och senare en utgång,  det får inte glömmas :).
Nu är sommaren här :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0