En gråtande morgon !!!

Har ni känt er sådär galet trött någongång, sådär så ni bara vill lägga er och sova resten av livet !? - Just så kändes det i morse, jag är helt slutkörd, och det vill säga slutkörd med STORA BOKSTÄVER !!! Jag vet inte vad som hänt, men jag tror det är jobbet. Det är full fart från morgon till kväll, och så håller det på i fem dagar. (+ lite extrajobb ibland). Sedan två dagars vila, men nu på slutet har helgerna varit fullspäckade, och det innebär - Ingen vila !!! Jag tror att fler än jag behöver få vila, för att orka med vardagen. Nu har jag i och för sig fem dagar ledigt,  men typiskt mig, ALLA dagar är fullspäckade. Vet inte hur jag ska hinna med mig egentligen. Antar att jag har mig själv att skylla !!!!




Vid 12.30-tiden ska jag möta upp Marie, plus några tjejer till. Gabriella vet jag ska med, men jag har ingen koll på vilka fler som hänger på. Vi ska i alla fall ta en fika och surra, som vi tjejer kan :).  Senare i eftermiddag ska jag åka ner till Hudik,  tur som jag har så får jag åka ner med Peters kusin. Tack !!!! Vad som händer ikväll är inte bestämt, men i morgon är en utedag inplanerad, om det är fint väder........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0