Det är Robin Hood jag vill ha....

Kors i arslet sa Ada och satte sig på lien. Vet ni, SOLEN skiner :) !!!!!!!

I brist på sysslor ikväll så tvingade jag min kära mor att sitta still i 30 min. Nu undrar ni säkert vad det är för ett pucko som tvingar sin mor att sitta still i 30 min.....

Puckot är - JAG !!!!!!!!! :P Jag la en festmake-up på henne, samt fixade en grym frisyr.  Hon blev enligt mig en, primadonna :). ( okej, min mamma har och kommer alltid vara en primadonna..förlåt...).

Varför lägga en festmake-up på sin mamma klockan 19:30 en torsdagskväll, när man ändå bara ska vara hemma hela kvällen ?! - Jag var bara TVUNGEN att göra något kreativt......Hon vägrade dock att vara med på bild efteråt, så synd för er :)......







Jag är inte knäpp, jag är bara jävligt rastlös. Och ni har tur ikväll, för detta är då banne mitt rätta jag. Jag menar, det är ju inte ofta jag visar den här sidan på bloggen :). Enjoy....

Nu ska ni inte tro att jag är en falsk liten filur som sitter här och ljuger och gör till mig en massa. Man måste ju föra sig och visa upp sig som en respektabel kvinna i sina bästa år, inte tramsa runt hela tiden.  hur fan lät det där då. ha ha




Teskedsgumme-knut på huvudet, det var verkligen behövligt med en sådan idag. En tvättning av mitt hår står verkligen först på att-göra-listan nu. Det jag vill säga är att jag MÅSTE hoppa in i duschen, hellst nyss. Men jag hittar bara på massa annat för att slippa.....- Hej jag är en treårig flicka i trotsåldern, som vääägrar hoppa in i duschen när min mamma ber mig..... JAG KAN SJÄLV !!!!!!!!!!!!!!!!! 


Tror det är dags att bege sig nu, ni anar väl oro efter det här inlägget. Men jag var bara tvungen att toka mig lite, ni som känner mig vet mycket väl :). Puss på lilltån som min vän Caroline "Långben" "Hulda" "Berta" Vikström skulle sagt.


HEJDÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

shit jag trodde det var någon annan på bilden. va smal du ser ut mary!! du försvinner väl inte?! du ska inte ner till storstaden den 2:a maj o komma på inflyttningspartaj? :p

puss

2009-04-16 @ 23:01:09
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Caroline

Heeeej! Hahahha faan vad störd du är ;) Vet inte alls vad du pratar om! hhihi

2009-04-18 @ 10:42:36
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0