Dagarna som varit !!!!

Nu var det ett par dagar sedan man var här, jag har i ärlighetens namn faktiskt inte hunnit med att blogga. Det är full rulle :). Men här kommer en resumé om vad jag har pysslat med....

Lördag: Som jag redan har skrivit så spenderade jag lördagen i stugan, med familjen. Vi premiärgrillade, och jag vill lova att det var lika gott som alltid :). Peter anlände också till stugan... När vi käkat och druckit lite kaffe åkte jag och Peter hem........

Söndag: Lat var bara förnamnet för vad vi var, vi låg i soffan och kollade på tv hela förmiddagen. Om jag ska vara ärlig, låångt in på eftermiddagen också.. hihi.. Det blev en kycklingsallad till middag, och sedan filmtittande. Hyra film på söndagar ska jag införa som en tradition tror jag, såå mysigt... (Mamma Mia, My bestfriend´s girl och Flyga Drake hyrde vi..den sistnämnda har jag inte hunnit sett ännu).

Måndag: Jobb som vanligt, mellan 09-16. Sedan hem en snabbis innan jag åkte iväg igen. Gympaavslutning för Elsa och Alvin var det, så jag och pappa var inbjudna för att kolla. Såå duktiga var dem :). Sedan tog jag och Jennie en lååångpromenad. Skönt var namnet =).

Tisdag: Ja det är dagens namn, och som alla andra dagar så var det jobb. 09-16. När jag kom hem var Madde, Elise, Alvin och Ida här på besök. Börjar bli en vana nu på tisdagar, eftersom Fredrik jobbar över. Efter middagen tog jag, mamma, pappa och Elise en vända på Birsta City, där jag inhandlade lite nödvändiga grejer :). Tydligen måste man fylla på förråden ibland..  Nu har jag precis duschat och ska snart lägga mig och kolla lite tv, innan sängen lockar.


Hårnålar. Mascara. Deo. Plattång. Hårfärg. Strumpbyxor. 
(Allt förutom strumpbyxorna och hårfärgen är köpta på Åhlens.)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0