Bilder från stugan !!!


Elsa gasade runt med trampbilen.


Edvin och Elsa hälsar våren välkommen med en trampbil/cykel-tur :)


Mina fem underbara är samlade :)


Alvin blev helt till sig när han fick ett sådant stort paket, av påskharen :).
(en sparkcykel gömde sig i paketet)


Elise, Elsa och Alvin fick ett grymt uppdrag, - Att måla ägg !!!


Edvin och Ida njuter av den grillade korven, som vi avnjöt på altanen :).


"Har man semester så har man", sa han och lade upp benen på stolen.
Spelar han tönttetris tro? :). (Markus, min ena svåger)


Vuxna vid stora bordet och de små vid lilla bordet, alla nöjda och glada :)

Som ni förstår är detta bilderna från tiden i stugan.  Mitt smultronställe :). Jag hoppas på att få tid för att åka dit snart igen, så avkopplande och rogivande. I Love It :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0