090427

Gaaah vad den här dagen har varit seg, timmarna har gått sååå sakta. Antar att min trötthet spelar en stor roll i detta, men nu är jag äntligen hemma i alla fall. En lugn kväll i soffan blir det, samt en väldigt tidig kväll. Helgens äventyr satte sina spår vill jag lova.. ha ha :). 

Min dag har annars, i största allmänhet varit väldigt bra. En lugn dag med andra ord....


Angående bilderna från resan, som jag lovade er idag. Jag lägger ut dem på Facebook istället, det tar sådan lång tid att lägga upp dem här.  Så kolla mitt fotoalbum på Facebook.....



Nu ska jag ner på stan och lämna tillbaka några filmer, som förövrigt är en vecka försenade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0