Mamma Mia

Igår mötte jag upp Cicci och Jos för en lunch på Baugetterian, för att sedan bege oss till Birsta. Men den där lunchen skulle jag  ha skippat,  fy f*n vad mätt jag blev. Salladen var nog i strl XL, med alla möjliga smaskigheter. Peter och Elisabeth kan det där vill jag lova, men gott var det iaf. Stans bästa Baugett/sallads bar iaf. Sååå gott !!!! Men jag tror att all min energi gick åt att smälta maten igår, så igår kväll ramlade jag ner i soffan med världens huvudvärk och låg kvar där hela kvällen.  Bra jobbat Mari :).



Idag blir det jobb, så nu sitter man redo för att snart bege sig till jobbet. Börjar inte förräns vid 11, men finns lite vettiga grejer att göra här hemma först,  mitt tvättberg växer för var dag som går nämligen. Mamma och pappa har flyttat hem igen ifrån stugan så tydligen går deras tvätt i första hand, så jag får snällt vänta.(Men jag passar på när dom inte är hemma :P) Efter jobbet idag blir det lite mys i soffan framför tv:n, sedan vid 21.tiden ska jag, mamma, Jennie och Madelene gå på bio. Tänkte se "Mamma Mia" och självklart smaska på biopopcorn :)  Ni får en recension senare ikväll om hur filmen var :)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0