Snurrig i kolan

Helt galet snurrig av allt som har med teorin att göra,  läst igenom hela boken idag samt gjort ett mindre vägmärkes-test.
Ganska roligt faktiskt om jag nu måste vara ärlig ;).Så hela dagen har gått till att plugga, känns skönt att ÄNTLIGEN kommit igång med detta faktiskt.. Jag och mamma har även en deal, så jag har press på mig också..*suck.men men, det måste bli gjort.. Tur att jag kan köra bil iaf, annars hade jag haft det problemet över mig också..haha..Men visst är jag duktig Josefine ?! :P   Ikväll är det Elitserie-premiär så tyvärr måste jag lägga bort böckerna någon timme nu. Sorry lorry men hockeyn måste ses :).


Såhär har min dag sett ut !!!!





Veckans att-göra-lista;
Måndag - Plugga teori
Tisdag -  Plugga teori. Ringa några samtal. Jobb, 16.30-7.30
Onsdag - Plugga teori. Jobb, 16.00-08.00
Torsdag - Plugga teori. Ledig
Fredag - 10.11 går tåget till Uppsala :)

Jippi, veckan ser huuuur rolig ut som hellst :) (not)

P.S Under rubriken "Grymma tips till er där ute som gillar att cykla/spinna" har jag lagt till ett till hett tips. Tack Christine :)

Andra uppdateringen ligger under rubriken "Lördag" där jag lagt upp några bilder från lördagskvällen..D.S


Kommentarer
Postat av: Jonas Mill

Haha mari. Lite vägmärken? vad sägs om 1100 sidor litteratur till tenta om 2 veckor. Welcome to the business.. :)

2008-09-15 @ 19:57:26
URL: http://studentikalmar.blogg.se/
Postat av: Mari

haha.. Fy fan !! Hoppas det går lika bra för dig som mig med pluggandet :).. Hihi

2008-09-15 @ 21:17:25
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0