Snö på fjälltopparna.

Vaknade vid 09.00 och klampade ner till undervåningen, yrvaken som jag är kliver jag ut på balkongen och tar lite frisk luft. Gissa vad jag möter, jo SNÖ.:). Fjälltopparna är täckt med snö, regnet igår kväll resulterade i snö med andra ord. Och gissa vem som blev glad. Jo JAG :). Nog för att jag inte tror denna snö kommer ligga kvar så länge till, men det var riiiktigt länge sedan jag såg snö i september månad och förhoppningsvis blir det snart mer snö så man kan åka skidor.

Frukosten är avklarad och städningen är påbörjad, finns inte så mycket att städa dock men fräscha till efter sig måste man ju, och jag ska göra detsamma med mig själv. Fräscha till mig alltså :).

När vi är klar åker vi in mot stan och avklarar våra ärenden, mamma hade också några tydligen. (pappa gav ifrån sig en suck) HAHA. Sedan bär det iväg mot Östersund för tårtkalas, ja jag sa ju det man gör banne mig inget annat än äter på sådana här resor.. haha.

Om vi lyckas komma hem till sundsvall i någorlunda tid ska jag möta upp Elin och Maria nere på stan. Får se vad vi httar på, dom skulle på Oscar och käka tydligen. ( men mat lockar inte just nu.fy bubblan.)

Hur har eran helg varit ?!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter som en grymt soft helg. Själv blir det Åre v.5. Student Skiweek...kommer bli sååå grymt...

2008-09-28 @ 17:01:42
URL: http://studentikalmar.blogg.se/
Postat av: Christine

Ooo.. Snö. Jag längtar! :D

2008-09-28 @ 17:32:01
Postat av: Mari

Haft det supermysigt. Blir några turer dit i vinter, längtar redan efter skidsäsongen.Hur har du det där ner, Jonas?! =)

2008-09-28 @ 22:31:39
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag vill ha meeer snö :).

Häng med upp något i vinter vetja, Christine :)

2008-09-28 @ 22:32:25
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Christine

Jaa! :D Fast i år blir d en hel del snö för mig, vi fick jobben i Sälen :D Så då får du åka neråt i landet o hälsa på oss!

2008-09-28 @ 23:16:18
Postat av: Mari

F*n vad kul :). När åker ni upp?!

Självklart kommer jag och hälsar på..

2008-09-29 @ 10:34:15
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Christine

Vi börjar jobba i början på december, så är två månader kvar. Klart du ska hälsa på, vore hur kul som helst! Då kan vi testa om Sälens troll är lika instabila om man kör rakt in i dem, som de i Bydalen.. :D

2008-09-29 @ 11:50:54
Postat av: Mari

Grymt =) Vart ska ni jobba då?!

Hahha, ja det vore något. Tror dock det bara är Bydalens troll som är något att ha :)

2008-09-29 @ 17:04:12
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Christine

Haha, ja, det är möjligt att det är så :) Vi ska jobba i Lindvallen. Nu är det bara grått, grått, grått här neråt i landet (blir mörkt redan vid 18 på kvällarna, hur är det möjligt?!), så ser helt klart fram mot vintern. Såg att du är i jobb-sökar-tagen, så lycka till med det! :)

2008-10-01 @ 11:11:21
Postat av: Mari

Roligt, hoppas det går bra för er :).

Mm, här är det också grått och trisst. det var minusgrader igår till och med. men snön är välkommen så man kan ta fram skidorna :)

Tackar så mkt =

2008-10-01 @ 17:23:56
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0