Renovering

Det kan ju inte finnas något roligare än att renovera och sedan får inreda efter smak och tycke. Planerna är nedprintade på papper och jag och mamma känner oss nöjda.( Pappa fick snällt sitta och lyssna ) :P.  Nu är det bara att ringa en som fixar allt, detta kommer bli så bra.:) Hallen och mitt rum ska göras om, Hallen kommer bli vit med en stilren inredning och fräscha färger kommer att dyka upp lite här och var . Trappan upp till lägenheten kommer även den bli vit, trappstegen kommer få nya mattor i någon matchande ljus färg.  Utrymmet under trappan kommer användas till sko/klädes förvaring.  Mitt rum ska målas om och de nuvarande möblerna ska ut, det blir en naturvit färg på väggarna samt en fondvägg i någon snygg färg. ( Har varken valt färg eller vilken vägg som ska målas.) Kom gärna med något förslag ?!  Inredningen kommer bli ljus och även där en stilren känsla.   Här är några smakprov på vad som kommer infinna sig i mitt nya rum :). 





                      
 












Den vita spegeln kommer sitta fint på väggen, ljus kan man aldrig få för mycket av, orkideer är ett måste i fönstret och filtar likaså, dock inte i fönstret ;).   Ser fram emot att få se resultatet. Håll tummarna :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0