Jag stavar B-A-K-I-S

Orkar inte skriva ett inlägg egentligen, är dödstrött och knäet värker.  Gårdagens fest hull f*n på att spåra ur tror jag, vi skulle först gå en sväng på Oscar och kolla läget men tror ni jag kommer in eller ????? Fick nästan en chock,  du är för UNG så tyvärr. Men kära nån, har gått på Oscar utan problem sedan jag var 17 år. Men nu när man snart har åldern innen funkar det f*n inte. Jag blir så less !!! ( Åldersgräns 23 år ).Hjälpte inte ens att vi var ett sällskap på nästan 8 personer,( alla andra hade för övrigt åldern inne) men synd för er för ni förlorade massa gäster på det där. Puckon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Så vi tog några elefantkliv upp till Aveny i stället. Men Grattis, där kom jag in iaf.    Kvällen fortsatte...hm ja faktiskt bara med mig själv för några gick tillbaka till Oscar och vissa tappade jag bort där inne i dimman,  Men lika glad var jag för det, dansade runt där med mig själv och hade sällskap av min goda drink som troget höll mig i högerhanden hela kvällen.  Måste säga att vi hade väldigt trevligt :P.        Sen till en annan sak,  vi hittade en liten barnvagn på vägen ner till stan ( varför vi tog den med oss vet jag inte) som vi självklart skulle testa. Jag är inte den som är den, så jag satt mig fint i vagnen haha ( vill inte ens veta hur det såg ut ) Stefan brassade iväg med mig och vagnen..men vet ni vad som händer, ett gupp kommer i vår väg. Gissa vem som flyger som en projektil rakt fram ??????????? så nu har man fina sår på knäna, sviiiiider som f*an gör dom också. (Jag  ville ju bara vara Caroline för en stund ) hahahaha.. (förlåt, jag var tvungen)..Aja, kvällen slutade lyckligt iaf för jag tog mig hela vägen hem själv vid 03-tiden. Jippi !!!!!!    Nu ska jag lägga bort datorn och gömma mig under täcket ett par timmar. God Natt på er..


Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0