Hem till sundsvall, sedan direkt till Olearys.

Är på hemmaplan igen, åkte från Åre vid 14-tiden efter våra ärenden. Tröjan och bootsen lät jag vara faktiskt, var inte helt säker så jag skippade det helt enkelt. Men det blir fler Åre-besök, så shoppingen där uppe kan vänta. Men jag är nöjd efter en supermysig helg iallafall och det är huvudsaken.

Kalaset i Östersund blev ett kort kapitel, men jättetrevligt att träffa släkten. Gott fika bjöds det på också =).
Sedan gasade vi hemåt, hoppade av i stan för då vankades det middag på Olearys med tjejerna. Elin, Maria, Ida, Linnea och Anna-Maria. Trevligt trevligt, men nu ska det bli skönt med en god natts sömn i sin egen säng och en härlig sovmorgon i morgon. Morgondagens planer står på noll och jag hoppas det förblir så faktiskt, men en lååång powerwalk ska bli av iallafall för efter den här helgen har man väl gått upp några kilon.haha ( kommer vara mätt i flera veckor framöver. )


Kolla in min blogg i morgon för då lägger jag upp bilderna från helgen :).
God natt !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0