Godmorgon världen



Slog upp mina gröna för en timme sedan drygt,  efter en natt på en hård och obekväm soffa på jobbet lockade verkligen min säng här hemma. Dessutom, den var nybäddad. :). Hinner inte med mycket till nytta idag heller, börjar jobba igen vid 16-tiden, sedan slutar jag i morgonbitti kl. 07.30. Hem och sova, och ja samma procedur igen. Känner mig som en hamster som springer i hjulet, dax att börja lagra mat i kinderna också tror jag. haha. 
Vädret är inte det bästa idag heller, lockar att hoppa ner i sängen någon timme till men en promenad och lite styrketräning blir det innan. Duktigt va ??? ;).  Nu ska jag återgå till min frukost som står och väntar på mig här bredvid, men ha en bra dag där ute så återkommer jag senare.











P.S Här kommer svaren på min lilla "Mjölk-fråge-stund" igår. D.S
1. svar: b
2. svar: c
3. svar: c
4. svar: a
5. svar: c
6. svar: a
7. svar: c
8. svar: b

Verkar inte som någon fått alla rätt,  så fikat går oavkortat till mig själv med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0