Fin mamma man har, hon kastar ut oss.

Dagen har varit riktigt bra, som jag berättat för er tidigare så är det alltid lika roligt att komma tillbaka till jobbet. ( jobbar som vikarie på en förskola,för ser som inte vet..). Tiden bara sprang förbi idag, helt plötsligt var klockan 16.30 och då tog jag mitt pick och pack och spatserade hemåt och där väntade maten på bordet, så nu är jag mätt och belåten. Sicken tur jag har va ?? :)
Om en stund sticker jag och pappa till Jennie och Markus,syster och svåger)  Timrå spelar ikväll och det får vi inte missa plus att mamma har slängt ut oss ikväll så vi hade helt enkelt inget val. haha. Hon skulle tydligen få besök av några "tanter",  bjuda på fika och ja ni vet skvallra som bara "tanter" kan :P ( hoppas hon inte läser det här haha, sorry mamma. ) men dom får säkert en trevlig kväll.

Veckans att-göra-lista;
Tisdag. Jobb 09.00-16.30. Hockeykväll.
Onsdag. Jobb 09.30-16.00. Massera en kund på kvällen.
Torsdag. Ledig?!
Fredag. Ledig?!
Lördag. Jobbar natt.
Söndag. Jobbar natt. 
Fullt ös hurrni :)


Hejdå, återkommer senare när hockeyn är slut



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Nä det var första gången i år men jag åker gärna dit igen :)

2008-09-30 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0