Ett supertips för er med torra ögon.

Jag har länge gått och haft besvär med torra ögon, ja det känns som dom är fyllda med grus eller något liknande. Dom är torra helt enkelt. Men när jag testade "Tears Naturale" som mamma tvingade på mig försvann besvären bara på någon dag. Det räcker med en droppe i varje öga en gång om dagen. Riktigt skönt !!  Så nu slipper jag gå runt och "snurra" på ögonen som mamma tycker jag gör hela tiden, samtidigt får man en väldigt fräsch känsla i ögonen. Ja, ett HETT tips till er där ute med torra ögon. :).  Finns att köpa på ett välsorterat Apotek.






Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe det är faktiskt sant att du "snurrar" på ögonen. Såg en bild framför mig precis när jag läste det och insåg att du faktiskt gör det. hehe sjukt sånt dära :)



2008-09-11 @ 21:36:30
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

hahah. Shit, måste sluta med det ögonblickligen.usch.

2008-09-11 @ 22:31:39
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0