Broken, Holiday Club, Dahlboms sedan hem.

Nu har jag precis kommit hem efter att besökt på några krogar i byn.
Middagen på Broken med mamma och pappa var väldigt god,(trevligt att få umgås med mor och far också) jag tog Honey Mustard Chicken, stekt kycklingbröst med honungssenapsdressing, pommes och sallad. ( Riktigt gott.) till dessert blev det  Banana-split. :).  Efter middagen mötte vi upp pappas kollega på Holiday Club, där blev det några öl och massa skitsnack. Vid 22-tiden drog sig dom äldre hem och jag och Sara fortsatte till en förfest i närheten av torget. ( halvnykter och människor som inte tilltalade mig ett dugg fick mig att vilja åka hem), men jag hakade på ut en stund iallafall. Dahlboms blev första stoppet, sjukt mycket folk och ett jäkla drag men sängen lockade för mig ändå. (vad tråkig jag är). Country Club fick bli sista besöket, men när vi kom till kön och insåg att vi inte orkade något mer så åkte jag och Sara hem. Sitter nu i soffan och lyssnar på regnet som smattrar mot taket (dötrisst med regn ju, men men). Krypa ner i sängen och sova ett par timmar låter som en bra idé va !?!. Min kväll blev supertrevlig och jag ser redan fram emot nästa besök i Åre.


Förresten, vad är det för fel på tjejer som måste höras jämt, skrika sig hesa på förfester och vifta ja ni vet sådär fånigt med armarna. haha, jag förstår inte !!!

Senare idag åker vi hem, men först ska mina köpa-åre-tröja och kolla-på-bootsen projekt avklaras, sedan är jag nöjd,
Kalas i Östersund ska också hinnas med, ( mammas kusin fyller år ) så vi stannar där på vägen hem. Full fart hurrni :).

Sov gott.

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0