Åh vilken underbar överraskning

Torsdag den 18 sep blev tillslut en alldeles underbar dag, skulle ju som jag meddelade er i morse ha en "fixa och dona" dag, började lite smått med mina sysslor men hann inte mycket mer än att riva ut mina kläder i garderoben förrän Caroline ringer och säger att hon är i sundsvall.( hon bor och jobbar i gbg numer) Skojar ni om jag blev glad. Weeeeiii :)
Hon uppmanade mig att hoppa in i duschen och göra mig klar, för här skulle det visst bli en shoppingtur på Birsta :). Och jag är inte den som är den, så jag var klar på ett ögonblick sedan bar det iväg.
Efter en sväng på IKEA gick vi över till Birsta City och glodde på kläder, skor, smink m.m. Jag inhandlade Apotekets nya ansiktsserie, ett armband och ett par örhängen.Detta kommer bli fin fint till helgens PARTY !!!  Caroline shoppade loss på en suuuuperfin lila tubklänning från VILA,(den satt som en smäck), armband, tavla och tillhörande ram, doftpåse, underkläder och ja säkert något mer men minnet sviker mig haha. Självklart var vi tvungen att uppdatera varandra om saker och ting som hänt så vi hoppade in på ett fik och satt oss, det blev en Latte och en bulle som jag snabbt mumsade i mig :P. Åhhh glädjen att se Carro gör mig helt tossig, sprallfian min :).  Sedan när jag kom hem stod middagen färdig på bordet,  och det var inte vilken middag som hellst utan min favoritmat ( Wookgrönsaker, nudlar och kyckling). Sicken förbaskat underbar dag :).  Hade varit trevligt att göra Elin och Maria sällskap med lite resturangmat också, men jag åkte på världens mensvärk när jag kom hem. Men någon Ipren gör säkert susen.








Nu har myskläderna åkt på och hockeymatchen mellan Timrå - HV71 spelas på TV,  godisskålen har åkt fram också ser jag. Ingen hockey utan karra.... :).



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahah på kortet ska jag precis hugga in på morotskakan samtidigt som jag ska posera inför kameran. Fin kombination ;-)

Ha så skoj i Uppsala =)

2008-09-20 @ 09:14:20
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0