Åh mina skor kostar bara 599 kr nu.

Hur länge kan man tråna efter ett par skor egentligen utan att köpa dom???? Hittade ett par Lacoste-skor på Stadium sist jag var på stan men var för snål för att köpa dom. Kostade 899kr förut och jag vet att jag inte kommer använda dom allt för mycket så jag tyckte det var onödiga pengar, men skorna skulle vara schysst när man vill ha en snygg avslappnad stil.   Jag har kollat på dom miljontals gånger ska ni veta :). . Men vet ni vad, i morse när jag öppnade ST är det en annons från Stadium. Gissa vilka skor som är på rea`??? Kostar endast 599 kr nu.
Jag måste köpa dom omgående!!!!


Finns även i Vitt
Snygga va ?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0